* on-line.gr *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Editorial: Το περιοδικό μας ξεκίνησε από τον Πάνο Σ. Αϊβαλή, δημοσιογράφο πριν είκοσι δυο χρόνια [1996] με μοναδικό σκοπό την παρουσίαση όλων των τάσεων της Λογοτεχνίας -ελληνικής και ξένης- με κύρια έμφαση στην ελληνική λογοτεχνία και ποίηση. [ http://genesis.ee.auth.gr/dimakis/Yfos/Yfos.html ]
Η Φωτό Μου
Επιμέλεια Σελίδας: Πάνος Αϊβαλής - kepeme@gmail.com...............................................................................
δ/νση αλληλογραφίας: Μεσολογγίου 12 Ανατολή Νέα Μάκρη 190 05, τηλ. 22940 99125 - 6944 537571
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…». Γκαίτε
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Powered By Blogger

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Η σολίστ του πιάνου, Ντόρα Μπακοπούλου, με την ΚΟΑ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών


Στο Μέγαρο Μουσικής η σολίστ του πιάνου, Ντόρα Μπακοπούλου, με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών
θα παρουσιάσουν έργα Μπραμς, Μπετόβεν και Ροδοθεάτου


Με σολίστ τη διακεκριμένη πιανίστα, Ντόρα Μπακοπούλου, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών δίνει συναυλία Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008 και ώρα 8.30, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών υπό τη διεύθυνση του αρχιμουσικού και διευθυντή της ορχήστρας, Βύρωνα Φιδετζή. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει έργα Μπραμς, Μπετόβεν και του Ελληνα συνθέτη του 19ου αιώνα Διονυσίου Ροδοθεάτου.
Η συναυλία θα αρχίσει με το έργο του Διονύσιου Ροδοθεάτου «Ο Σιντ». Τα έργα του Ιθακήσιου συνθέτη παρουσιάσθηκαν με επιτυχία κατά τις δεκαετίες του 1870 και του 1880 στην Κέρκυρα, στην Αθήνα και σε πόλεις της Ιταλίας. Επειτα από το θάνατό του οι παρτιτούρες των έργων του διασκορπίσθηκαν, με αποτέλεσμα σήμερα να θεωρούνται στην πλειονότητά τους χαμένες. Μεταξύ των σωζόμενων περιλαμβάνονται τρία εκτενή συμφωνικά έργα (Lo Cid, Atalia και Ραψωδία ή Αλληγορική ιδέα), τα ειδολογικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά των οποίων θεωρούνται μοναδικά στο πλαίσιο της λεγόμενης Επτανησιακής Μουσικής Σχολής.
Ακολουθεί το «Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα έργο 15» του Μπραμς, που δημιουργήθηκε κάτω από το θλιβερό γεγονός όταν ο νεαρός συνθέτης είχε ταξιδέψει το 1854 στο Ντίσελντορφ, για να συμπαρασταθεί στην οικογένεια του Ρόμπερτ Σούμαν, μετά την απόπειρα αυτοκτονίας του γιου τους. Παρόλο που οι πρώτες εκτελέσεις του έργου, με τον τραγικό τόνο, μπορούν να χαρακτηριστούν ως αποτυχίες, η σύνθεση δεν άργησε να καθιερωθεί στα προγράμματα των συναυλιών και μάλιστα ως ένα από τα κορυφαία του είδους του. Η συναυλία κλείνει με την Όγδοη συμφωνία του Μπετόβεν.
Ξ.Μ.
* από την εφημ. "Ναυτεμπορική"


Δεν υπάρχουν σχόλια: